Tylko i wyłącznie drogą e-mailową przez zakładkę KONTAKT w menu należy wysłać zapytanie o dostępność apartamentu w wybranym przez siebie terminie, podać liczbę osób, a my jak najszybciej prześlemy informacje zwrotną o jego dostępności. Po podjęciu decyzji o wynajmie należy maksymalnie do trzech dni wysłać przelewem zaliczkę w wysokości 20% całkowitej sumy za wynajem apartamentu na podane przez nas e-mailem konto właściciela nieruchomości w Chorwacji. Następnie należy wysłać do nas potwierdzenie wpłaty i wtedy dopiero rezerwacja staje się ważna, otrzymujecie też Państwo od nas jej potwierdzenie. Resztę brakującej sumy dopłacacie Państwo na miejscu, bezpośrednio u właściciela.
Rezerwacji można dokonywać tylko od soboty/niedzieli do soboty/niedzieli.
W przypadku rezygnacji z wynajmu apartamentu na mniej niż 15 dni przed jego rozpoczęciem wpłacona zaliczka przepada.
Zakwaterowanie jest możliwe od godziny 15.00, a wykwaterowanie konieczne do godz. 10.00 (ewentualna zmiana powyższych godzin po konsultacji z nami). Przyjazd w godzinach nocnych jest możliwy po wcześniejszym poinformowaniu nas o tym. Właściciel może, ale nie musi pobrać kaucji za użytkowanie, podobnie jest z opłatą klimatyczną. Koszt ewentualnych zniszczeń i poniesionych strat w wyposażeniu apartamentów spowodowany przez niewłaściwe i niedbałe użytkowanie jest pokrywany w całości przez wynajmującego.